Selasa, 5 Februari 2019

Cara melukis kartun animasi yang mudah




  • Melukis bukanlah satu hal yang mudah bagi sesetengah individu, minat yang mendalam dalam bidang ini sangat memerlukan usaha yang tinggi. Seperti saya juga, bidang seni seperti ini sudah sebati dalam kehidupan saya. Oleh itu, "JOM MELUKIS"😄😄
Pada artikel ini saya akan menunjukkan beberapa tips tips melukis animasi yang mudah dipelajari

  1. MEMBUAT LAKARAN ASAS
  • BAHAGIAN RUPA/ WAJAH
      *Pada bahagian ini anda hanya perlu mengikut langkah A,B,C dan D
A
B
C
D



Selesai



  •  BAHAGIAN KESELURUHAN
       *Setelah selesai langkah A dan B, anda boleh melukis background mengikut sesuka hati seperti langkah C
A
B 
C
"Anda juga boleh membuat pergerakan yang lain mengikut citarasa anda "Sampai di sini saja artikel yang mampu saya berikan, untuk mengetahui lebih lanjut "follow My blog and keep succes"

JIKA ADA SEBARANG PERTANYAAN, SILA KOMEN PADA RUANG DI BAWAH



Tiada ulasan:

Jom Melukis

Pada kali ini, saya ingin mencabar diri saya sendiri untuk melukis sebuah kereta menggunakan aplikasi "autodesk sketch book" D...